niedziela, 30 czerwca 2013

Black Outfit

Cześć kochani! :)

Przepraszam, że tak długo (7 dni) nic nie dodałem na bloga, ale chciałem zrobić coś specjalnego, coś, nad czym się na prawdę napracuję, by wstawić to na bloga :)
Z efektu końcowego jestem dosyć zadowolony, chociaż mogło wyjść lepiej, jednak i tak myślę, że wyszło fajnie :)
Sam nie wiem, z jakiej okazji sim mógłby to ubrać, ale myślę, że dla simki złodziejki jest to na prawdę dobry wybór.
Jak już się pewnie z tytułu posta domyśleliście, strój nosi nazwę "Black Outfit", a tak on wygląda:


Zdjęcie obrobiłem w programie Adobe Photoshop CS6, z którym ostatnio dosyć często się bawię i myślę, że nawet mi to dobrze idzie. Logo również robiłem w tym programie. Na prawdę polecam, wystarczy obejrzeć 3-4 poradniki i już wszystko wiesz ;)

DOWNLOAD:

Don't remesh or retexture, credit Polish Sims if you use Outfit for movie, pictures etc... 


Zachęcam do komentowania i oceniania :)


19 komentarzy:

  1. Pogadamy jak nauczysz się wydzielać z tła :)))

    A ciuch... No na serio jestem pod wrażeniem. Simka może już jeździć motorem! :) Ale proszę Pana... Liczę na MNÓSTWO męskich wdzianek bo w simsach mało. Czekam też na męskie akcesoria! Niech to będzie męski blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, czytając go przeraziłem się, bo groźnie go napisałeś ;o
      Genialny pomysł! Bardzo fajnie będzie wyglądać ten strój na simce jadącej motorem! Bingo!
      Jeśli chodzi o męskie rzeczy do simsów, to wolę robić damskie, bo co mogę zrobić męskiego? Wypasionej sukienki chyba nie zrobię, co? :D
      Dla mężczyzny mogę zrobić tylko jakiś nędzny T-Shirt, spodnie oraz myślę, że fajną KURTKĘ ;3
      PS
      Co do wydzielania z tła nie muszę się uczyć, przecież to jest proste ;o
      Nie mów mi, że tego nie umiesz ;o

      Usuń
    2. Zdecydowanie się z tobą zgadzam :')

      Usuń
    3. Wikissa z kim się zgadzasz? XD

      Usuń
    4. Haha pomyślałam to samo o Photo Shopie. Siedzę w tym prawie rok i nadal nie umiem poprawnie tego zrobić :d

      Usuń
  2. Nawet nie jest tak źle, całkiem fajny ciuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu *,* Świetne! :-) Przyda mi się do serialu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Bardzo mi miło, tylko nie zapomnij dodać mnie w opisie w tzw. Credits :)

      Usuń
  4. Świetne ! Jak tylko zobaczyłam strój to od razu chciałam zrobić sesje < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, tylko nie zapomnij dodać mnie do credits przy publikowaniu zdjęć :)

      Usuń
  5. Oryginalny strój :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś się to w ogóle podoba...
      W sumie jak czytam Wasze komentarze, które są bardzo pozytywne, to sam nie wiem, czemu na pierwszy rzut oka ten strój wydawał mi się przesadzony :)

      Usuń
  6. Do Anubisa jeszcze trochę ci brakuje, ale jak na początek jest dobrze :) Chętnie zobaczyłabym tu jakieś soczewki (tylko z dobrą kategorią wiekową - nie lubię jak z dzieci robią mi się mutanty).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ciuszek. Czekam na następne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Co do następnych ciuszków, to mam już jeden zrobiony (dla mężczyzn), ale nie jest on jakiś przewspaniały, ponieważ wtyczka w Gimp'ie mi przestała działać, już kilka dni próbuję ją naprawić i nic :(

      Usuń
  8. Hallo ja przyjelam twojego banner na moja strone. Mozesz sie na mojej stronie zarejestrowac jako follower? Bede sie bardzo cieszyc.Dziekuje

    (I write this with my best g-friend. she´s polish ,she helped me with the language..) ;)) Have a nice day!!!

    OdpowiedzUsuń