środa, 24 lipca 2013

Silver Dress

Siemanko :)

Na wstępie (zresztą jak zwykle) serdecznie Was przepraszam, że po raz kolejny tak długo nic nie dodawałem na bloga, jest mi bardzo głupio co chwila Was przepraszać, myślałem, że we wakacje posty będę wstawiać w odstępie trzech dni, jednak nie udało mi się. Ten post jest pisany jak widzicie ponad dwa tygodnie od poprzedniego. Na prawdę mi wstyd, ale niech już przestanę się żalić i przejdę do tematu, jednak przed tym ważna informacja.
Otóż na początku sierpnia wyjeżdżam do Torunia na jeden, góra dwa tygodni, więc spodziewajcie się, że to ostatni lipcowy post, aczkolwiek prawdopodobnie wstawię jeszcze w tym miesiącu strój koncertowy Beaty Kozidrak, który miała na sobie w tym roku na jej występie w Lubawie :)
Na koncercie byłem, na prawdę było super, ale nie będę tu się przechwalać ;)

Dobra, przejdźmy do dzisiejszego stroju. Jest to znowu damski ciuszek, za co bardzo przepraszam chłopaków odwiedzających tego bloga, ale już trudno, w sierpniu raczej zrobię coś dla simów-mężczyzn.

No więc wraz z tym postem prezentuję Wam Silver Dress - nową sukienkę By Polish Sims.

(fotka xd)

Przyznaję, że zdjęcie nie wyszło zbyt dobrze, bo robiłem je tylko 2 godziny, ale nie to jest tutaj ważne, tylko sukienka :p

DOWNLOAD:

Don't remesh or retexture, credit Polish Sims if you use Outfit for movie, pictures etc... 


Na tym kończę dzisiejszy post ;)
Do zobaczenia wkrótce! Życzę Wam wspaniałych wakacji! :)

Oczywiście zachęcam do pobierania, komentowania oraz udostępniania tego postu znajomym. :D

19 komentarzy:

  1. Oj tam, nie przepraszaj ważne, że się starasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Ale mi poprawiłaś humor! Cieszę się, że tacy pozytywni ludzie odwiedzają mój blog! :)

      Usuń
  2. Superr. Trochę dziwny,i lekko zbaggowany dół sukienki. Ale i tak fajna ;) Ja już udostępniłam u siebie na blogu to wszystko ;) A! I mam pytanie. Jak i gdzie zrobiłeś banner swojego bloga?

    Pozdrawiam,
    Wikissa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka miała wyjść trochę dziwna, jednak bez przesad, dokładniej, to wzorowałem się na jednej z 'NORMALNIEJSZYCH' strojów mojej idolki, jaką jest Lady Gaga... (Wiem, JanBoyia idolką też była Gaga ;oooo)
      Tutaj masz ten strój w oryginale:
      http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/12/article-2361812-1AC75D96000005DC-880_634x909.jpg

      Usuń
    2. Przepraszam, zapomniałem odpowiedzieć na Twoje pytanie.
      Baner czy Mini Baner??
      Tak czy inaczej wszystko robione w Photoshopie z minimalnymi poprawkami w Paincie xD

      Usuń
  3. Piękna.. Simka mi trochę Madonnę za dawnych czasów przypomina :P
    Uwierz.. że robisz lepsze rzeczy od tego JanBoy.. czy jak mu tam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to miło, że simka przypomina Ci Madonnę xD
      Co do tego JanBoy, bo współczuję mu, tak go ludzie z internetu wkopali... Nie chciałbym być w jego skórze, a tak szczerze, to lekko nawet jestem/byłem po jego stronie... Nie chciałbym, aby tak stało się z moim Blogiem i dla tego wszystkie obiekty robię SAM. Od podstaw po detale. Chociaż na jego blogu jak to inni mówili 'Cały jego blog to plagiat', to nie do końca się z nimi zgadzam, ponieważ większość była robiona przez niego (przynajmniej ja tak uważam), ale dobra. Nie mówmy o nim! :D

      Usuń
    2. JanBoyQ to był jakiś żart. Dzieciak z szóstej czy tam piątej klasy plagiatował rzeczy, na dodatek mówił, że to inni splagiatowali od niego- a całą te jego własnoręczna "twórczość" to był T-Shirt z trollfacem albo jakaś kanciasta sukienka z multiplierem bez tekstury i marszczeń.

      Usuń
  4. Nawzajem udanych wakacji!
    Bardzo mi się podoba twój blog i zapraszam na mój!
    http://loveworldthesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, fajnie, cieszę się, skomentowałaś to pewnie tylko dla tego,żebym odwiedził twój blog, ta? Spooooko.
      A tak wgl to głupi nie jestem i dziś z rana byłem na twoim blogu. Wiesz, że takie spamowanie komentarzami z linkiem do bloga działa jedynie na twoją niekorzyść?!

      Usuń
  5. Sukienka podoba mi się ogromnie. Kojarzy się trochę z dodatkiem "Into the Future", który ma wyjść. Jest taka nowoczesna. I nie mam bladego pojęcia co ty masz do zdjęcia! To nie ono jest najważniejsze, chłopaku! Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki, w sumie o dodatku dokładniej dowiedziałem się dziś rano, bo wcześniej nie miałem na to czasu, aczkolwiek zgadzam się z tym w 100 procentach. Co do zdjęcia, nie wyszło najlepiej, gdybyś znała moje możliwości, to byś to zauważyła xD
      Jutro dodam coś dla mężczyzn (a zdjęcie, które zrobiłem baaaaardzo mi się spodobało) ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajnie, ale niepotrzebnie wrzuciłaś aż 3 komentarze, skoro mogłaś to ładnie umieścić w jednym ^^

      Usuń
  7. Będę okrutna ale szczera - sukienka jest niedopracowana, brak wykończeń tkaniny i wygląda jak KLOC ;) no ale ok nie przejmuj się tylko pamiętaj, że trening czyni mistrza...

    OdpowiedzUsuń